Thursday, June 10, 2010

Tentang Zoro : Adakah Aku Gila Seks !!??

Amaran !! 18 Tahun Ke Atas Sahaja.

Pendedahan khas ini telah dibawa oleh Mr. Zoro sendiri. Jika sebarang perkara yang terjadi kepada diri korang selepas membaca entri ini ialah bukan tanggungjawab penulis blog. PushStop ! Ok. Adakah korang sudah bersedia? Bersedia atau tidak, BOLOS saja dinding itu !! Haha. Gurau jer.. =P

Well, sebenarnya tajuk entri ini saja aku letakkan sedemikian. Hehe.. Konon-konon up traffik lah kot. Haha. Bukanlah. Sebenarnya aku hanya ingin bertanya kepada korang. Pada pendapat korang, adakah aku adalah seorang pelucah tegar? Dan yang paling penting adakah aku pernah men"kucah"kan ( sila baca Lucah ) blog aku sendiri? kalo korang ikut aku dari lama, pasti korang akan berkata tidak. Tetapi kalo tak pernah, bagaimanakah keyword ini boleh muncul? =P

Tak nampak? Takpe-takpe aku baca. "Raja Seluar Dalam Dan Coli."

Kelakar. Itulah perasaan aku bila kali pertama melihat keyword yang datang ke blog aku nie. Datang manalah keyword nie. Bila aku google, keluar kat sini. Haha.


Atas sekali. Tapi itu waktu mula-mula aku google, sekarang mungkin dah berubah kot. Sebab terpaksa bersaing dengan laman web lucah yang lain. Haha. Disebabkan aku berasa hairan teramat, aku mula menyiasat blog aku sendiri. Dan akhirnya aku terjumpa disini. Tengok bawah.


Erk ! Ingatkan blog aku yang lucah. Rupanya kerja Mazidul Akmal yang punya kerja. Mungkin si penggoogle ingin mencari blog dia tapi tersalah masuk kesini. (Logik ker? =P )


Akhir kata, kepada yang mengoogle blog dengan keyword "Raja Seluar Dalam Dan Coli", korang juga mungkin meminati blog Mazidul Akmal. Jika korang yang tidak berminat tentang "Raja Seluar Dalam Dan Coli" nie, korang tetap boleh masuk ke blog dia nie. Menarik dan penuh kejutan.

Weii... !! Korang jangan buat-buat tak kenal dia OK? Dia kan pengacara rancangan TV3 iaitu 999. Kepada yang tak tahu, sila buat-buat tahu OK. Malu beb ! Haha.

Sekian sahajalah entri aku yang merapu nie. Harap korang bersabar sebab aku tak mampu update dan blogwalking dengan kerap dalam seminggu nie. Dalam kesibukan exam dan masalah-masalah peribadi. Hehehe.. =P

p/s : Korang pernah tak mendapat keyword begini? Apa agaknya ek? =P

42 comments:

  1. hahaha.. lawak tul~ ksian lak kena keyword *kucah* hahaha~ hmm.. gud luck 4 exam ok zoro

    ReplyDelete
  2. laaa..hahahah... adoi.ingatkan betul2. gila seks..aku dah banyak kali kena..haha

    ReplyDelete
  3. Raja lagi.. Jangan main-main.. Haha..

    Selalu gak, lawak-lawak aje kata kunci dorang ni..

    ReplyDelete
  4. blog aku selalu ja jadi bahan rujukan. miahahahaha =p

    ReplyDelete
  5. hahaha..ko bukan lagi zoro dah..leh tukar pi sanji...hahahaha

    ReplyDelete
  6. hahah relax
    kat keywords aku pon slalu org2 google benda pelik2
    gila xde keje dorg ni
    horny kot

    ReplyDelete
  7. oh, exam..gudlux2,, tu la,,duk tunggu gax bile zoro nak update entry! hahaha.

    ReplyDelete
  8. hye.
    miq baru lagi, tak pernah pula keluar macam ni.

    nampaknya minat betul dengan zoro.
    ngeee.

    ReplyDelete
  9. tak penah!

    blog i suci ngeh ngeh ngeh~

    ReplyDelete
  10. salam ziarah, zoro.
    selama ni balqis buat blog belum pernah kena keywords begini.


    tapi keywords begini gerak laju.
    mungkin penggoogle tekan je laa.
    haaahaahaha.

    ReplyDelete
  11. maner ader ko mcm tue..ko baek ajer..=D

    ReplyDelete
  12. eh aku tak pernah lagi ada keyword lucah..heheh baik tak aku??

    ReplyDelete
  13. ceh zoro..wat suspen je..
    orang nk tgok blog mazidul..sje je lalu blog
    hang..itupun ade kisah ke??
    yang penting..aku x kisah..

    p/s:orang tu niat nk masuk blog mazidul..jgn perasaan lebih..hehehe..

    ReplyDelete
  14. hehe....
    ingat kan lucah ape lah..rupanya keyword.. ^_^
    cmne ne le leh cmgitu...hehe

    oh bz eh..gud luck tuk exam ^_^

    ReplyDelete
  15. haha!! btw, tuan rumah ditag! lau rajin baru buat~ngee..

    ReplyDelete
  16. Mcm mana boleh jadi macam tu? Ko pernah buat entry seluar dlm ke?? Hahaha

    ReplyDelete
  17. zoro salah lagi la..bagi klu nie..di sebalik bayangan seorang lelaki

    ReplyDelete
  18. hahaha.. kadang2 aku ade check nuffnang yea keyword. ngee^^


    lagi seksa ayat yea daripada ko. adesh. xD

    ReplyDelete
  19. bercakap pasal keywords ni.. kadang2 memang tak pernah terfikir pun..macam2

    ReplyDelete
  20. hai. first time datang sini. bes baca entry2 sini. lain kali saya datang lagi. ;)

    ReplyDelete
  21. Ilek la... tu baru sikit... aku pernah kene teruk gak

    ReplyDelete
  22. lol..xpernah dpt keyword cmni sbb xletak bloglist dlm blog.huhu

    ReplyDelete
  23. tak de keje lain la tu nak cari pasal coli...hahha macam2..

    ReplyDelete
  24. salam,

    hehe sampai cm tu sekali ye. ekeke. ;p kalakauuu btul ;p

    ReplyDelete
  25. hehe. nice blog mr roronoa zoro! roronoa zoro fan united ^^
    p/s: kelakar la entry ni keke

    ReplyDelete
  26. aku penah kena jugak. macam3 lah! skrg ni keluar 'resepi jajangmyun' ntah makanan apa ntah.
    lepas google baru tau mknn apa n sbnrnya blog tu ada kat list blog aku.

    keywords luch jgn ckp ah, awek skudai tidur semalam, tetek lembik, perempuan tudung sex WAKAKA. ntah cmnaaa lah leh ke blog aku :)

    ReplyDelete
  27. @ Siti Fatimah Nabihah,
    hehehe.. thx u.. gud luck !! =D

    @ Amir Izzat,
    haha.. ko xpe la.. ada keyword kucah2.. aku xde langsung.. sebb tue aku nak tergelak. =D

    @ FarhanaDr
    haha... keyword Raja yg nak tergelak sgt tue.. hehehe..

    @ eqacashperlala,
    oh~ aku sentiasa jadi mangsa.. haha.. =D

    @ Wan Perlis,
    wat yg ala2 udah.. jgn yg kucah betol2.. nnti kena saman.. zaman la nie dah boleh kena saman kalo wat entri lucah.. haha..

    ReplyDelete
  28. @ Cik Guli,
    ye ker? rujukan apa? hehe =)

    @ Sir Marcello,
    weh.. aku x mau sanji weh.. dia dah bertukar jadi pondan.. x mau weh.. haha..

    @ luth textile,
    hehehe.. hg pernah buat keyword lucah ker? haha..

    @ Lya Colours,
    sebb hor*# lah tue.. kalo x, xnya diorang nak google.. =P

    @ fisha,
    haah.. hehe.. dah hampir sgt nie.. takut.. blurr!! thx for wish.. =)

    ReplyDelete
  29. @ WZulhilmi,
    mana ada bro.. itu Mazidul Akmal punya kerja lah.. haha..

    @ MISH LOLIPOP,
    yer ker? haha.. tapi last sekali betol jugak.. yey !! =)

    @ maisyara Pot! Pot!,
    haah.. sebenarnya salah satu keyword yg datang ke blog ini adalah sumbangan ko jugak.. haha.. Keyword ko.. : "Mimpi Basahkah Aku"..

    @ cikgu isza,
    haha.. keyword yg pelik2 betol.. hehe.

    @ Yeyen,
    orait.. mai lagi ok.. =)

    ReplyDelete
  30. @ El-Zaffril,
    ye ker? kena keyword apa? hehe..

    @ MuNsYi SaMa,
    haha.. try lah letak. kadang2 menda ni lah sumber traffik blog.. hehe..

    @ Loyar Lawa,
    hehe.. lawak2 juga.. =D

    @ 'AQILAH,
    haha.. aku pon hairan.. diorang nie cari coli nak beli utk bini kot... haha (mungkinkah?? =P)

    @ Cik Kyla,
    haah.. hahaha.. =D

    ReplyDelete
  31. @ aimi A.,
    hehe.. kelakar kan? =P

    @ Hazirah al-Barakbah,
    hahaha.. lagi hebat dari aku.. perhh.. penangan keyword.. =D

    ReplyDelete
  32. selalu keyword berkaitan dengan blog empunya tuan ... first time berkaitan dengan bloglist

    ReplyDelete
  33. wahaa..blog ko raja seluar dalam dan coli di mata google. bkn senang tu. thumbs up bro. ahaks..

    rasenye mula2 aku dtg blog ko komentator tak ramai. skrg 1 entri dah berpuluh2 komen ko bleh dpt. tahniah bro zoro..bile ko nak kluar balik kat manga onepice ni..lame menyepi. ahaks..

    ReplyDelete
  34. @ touyakaruma,
    haha.. sebb itu aku nak tergelak.. kebetulan yg kelakar.. =P

    ReplyDelete
  35. aku puasti,tp saje nak nyemak.bole?haha

    ReplyDelete

Pendapat korang adalah amat dialu-alukan.