Wednesday, May 26, 2010

Haiwan Juga Suka Menyibuk

(ini hanya gambar hiasan. Takde kena ngena dengan seluruh entri ini.)

Seringkali manusia dikaitkan dengan sikap penyibuknya suka melompat atau mencelah ketika orang lain sibuk bergambar. Tak kiralah samada niat "mengkianati" (suka-suka) atau memang sengaja berlakon. Tapi tahu kah korang bahawa haiwan juga suka menyibuk ketika orang lain bergambar? Percaya atau tidak, kita tengok kat bawah nie.


Ketika Hendak Mengambil Gambar Kucing Ditepi Tingkap

Ketika Hendak Mengambil Gambar Kucing Sedang Menahan Macho

Ketika Hendak Mengambil Gambar Kucing Diatas Sofa

Ketika Hendak Mengambil Gambar Kenangan Di Tepi Tasik

Ketika.. Erkk.. Ketika Bergambar Dengan Kuda Sewel.. Hehehe

p/s : Agak-agak korang, haiwan peliharaan korang akan menyibuk tak ketika korang mengambil gambar? Hehe..

36 comments:

  1. hahahaaaaa... haiwan peliharaan aku nyamuk slalu datang mengacau.. ngeengeeeeengeeeenggg jer time aku tdo diambil gambar

    ReplyDelete
  2. haha...comel gila...suka....=)

    ReplyDelete
  3. hahha!
    comel lah bila kucing nyibukk

    ReplyDelete
  4. hahaa. yg tukang edit tu wat pic ni lg kelakar :p

    ReplyDelete
  5. mcm mana le kucing penyebuk tuh boleh lompat ala2 jet lee.. arrggggghhhh.... =)

    ReplyDelete
  6. tak mungkin kot.. sebab ia akan mati kelemasan.. ekeke~

    ReplyDelete
  7. hahaha~pndai btul haiwan-haiwan tu menyibuk..

    ReplyDelete
  8. ~ Ann ~ : haha.. yer ker? tapi kamu suka tampar dia kan? hehe =P

    AyuE : hehe.. secomel org yg komen.. =)

    eqacashperlala : haah.. dan aku rasa kucing nie mmg dilahirkan comel la.. kan? =D

    Cik Kyla : tukang edit nie biasa2 je.. hehe..

    Nur : barangkali dia pernah belajar kungfu dan kungfu panda kot? haha :D

    ReplyDelete
  9. cikgu isza : yang mana yg akan mati kelemasan? ekeke...

    Gransazer : hehehe.. kelakar kan? =P

    ReplyDelete
  10. hedgehog aku jenis sombong..malas nak amik tahu tentang aku..sedih jer :(

    ReplyDelete
  11. sapa tu yang bela nyamuk tu?, hehehehe biasaklah tu kucing den dulu suka nyibuk gak nak amik gambar cam siamang

    ReplyDelete
  12. tak ada haiwan peliharaan..
    tp rasa mcm nak bela rimau...

    hehhehe

    ReplyDelete
  13. HAHAHA!!
    lwk gler..
    kucing saya xsuke amek gmbr..
    gramnye..ske wat muke moody ble amek gmbr die..
    hilang comelnye b'gmbr..

    kalo la kucing saye mcm kucing2 kt atas..
    pndai posing n mnyibuk..kn bez!
    huhuhu..

    ReplyDelete
  14. haha..chipmunk tu mcm mane bleh sesat ade kat situ plak.=p

    ReplyDelete
  15. ekeke...gajah aku sll belit2 belalai dia kat leher aku...so tak dapat nak bergambar...hehe

    mmg kelakar weh...kuda tu terbaekkk...ekeke

    ReplyDelete
  16. haha... comel2... suke nye.. =)

    ReplyDelete
  17. xde haiwan peliharaan la..tp kucin2 tu kiut miut la

    ReplyDelete
  18. wah makasih mas pengetahuannya....
    salam kenal...
    hehehe....

    ReplyDelete
  19. hehe...
    (^_^)V pandai juga meyibuk..ahakz!!

    ReplyDelete
  20. cik selamah kundang : oh.. mengapa takut akan haiwan cik selamah kundang? diorang best ape? hehe

    Sir Marcello : hehe.. dah? kau amik berat pasal dia x? hehe =P

    akuvision : haha.. kucing pon suka ambil gmbar jugak ek rupernyer?? ;))

    ✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ : tidak!! jgn jgn.. nanti yanie hilang dibahamnya.. huhu.. =(

    chikako ai ; hehehe.. dia takut flash kot.. pujuk2 la dia.. =P

    ReplyDelete
  21. NiZaM Limited : chipmunk tue bukan tersesat.. dia nyorok.. pastu bila dah nak tangkap gmbar, baru dia terjah amik gmbar sekali.. haha..

    Mario : eh gajah?? err.. erhh.. "gajah"?? =P

    digital nikon camera : gambar pelik2 hehe.. =)

    nur_nj : kalo suka tepuk tgn.. yey!! hehe.. gurau jer.. =)

    Kniedaz : kucing yg chak tue comel kan? hehehe.. =)

    ReplyDelete
  22. Rumus Cepat Matematika : salam knal juga.. =)

    Colourful life : hehehe... =)

    NiNa' : comel kan3? =)

    El-Zaffril : hehehe.. =)

    ReplyDelete
  23. Hai, mr zoro: itu semua gambar haiwan menyebuk tu real ye? nampak cam real..

    komen pertama dari ku ni.. tertarik membaca komen2 mu di blog rerakan, lalu tergerak kesini..mengikut.. :) salam..

    ReplyDelete
  24. wahahhahah..aku heak golek2..haha

    ReplyDelete
  25. selamat bercuti esok...

    aummmmmmmmmmmmmmmmm...hehehehe

    ReplyDelete
  26. sib baik comel, kalau x comel pastu menyebok kat pic aku lama dah aku pelankung

    ReplyDelete
  27. my pet xmyibuk tp adik2 gua yg myibuk..heeeeee

    ReplyDelete
  28. kella : semuanya real rasanya.. hehe.. welcome here kella.. Zoro is welcoming u.. =)

    taufiq helios : hehehe.. ko hepi kan? aku lagi hepi.. hik3.. =D

    ✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ : cuti3 !! hehehe.. thx.. =)

    Cik Guli : hehe.. betol3.. :D

    MISH LOLIPOP : adik2 pon nak bergambar.. hehe..

    ReplyDelete
  29. saya xde hewan peliharaan
    semut yg hurung makanan tuh byk
    huhu

    ReplyDelete
  30. Lya Colours : haha.. semut kecil sgt.. jadi dia x boleh nak menyibuk sewaktu bergmbar kan? hehe =P

    ReplyDelete
  31. hahaha....kucing ku tak suka amek gambar...tapi dia pantang kalau bukak laptop...siap la, dia akan duduk atas keyboard ni, tanpa mempedulikan tangan ku...hee

    ReplyDelete
  32. 'AQILAH : yerker? haha.. comel dan kelakar... hehe :D

    ReplyDelete

Pendapat korang adalah amat dialu-alukan.