Sunday, May 23, 2010

TAG ini tidak akan diserahkan kepada pembaca blog ini !!

Gambar diatas diatas takde kena mengena dengan entri ini

"Ahh, dapat TAG lagi !
Banyak betul TAG yang aku kena
Cuba selesaikan. Setakat nie
Dah 3 TAG aku selesaikan. Tapi yang ini agak mencabar.
Emm, macamana nak buat ek?"
Fikir aku dengan serius lagak
Gaya seperti
Harry Potter. Hehe.. Otak aku
Ini mula berpusing-pusing dengan ligat lagak seperti enjin
Jet mahupon enjin
Kapal korek di belakang rumah aku. Setelah
Lama berfikir, akhirnya aku
Membuat keputusan untuk memilih
Nama-nama mangsa terlebih dahulu untuk aku berikan TAG ini.
Otak aku hanya terlintas untuk TAG kan kepada
Pembaca blog aku nie. Aku cuba mencari nama pembaca blog aku yg bermula dari huruf
Q dan huruf 
R tetapi baru aku
Sedari tiada satu pon pembaca aku yang namanya bermula dari huruf itu.
Tak apalah, daripada aku mengeTAG orang lain, baik aku tak payah TAG je orang lain. Kan senang?
Untung-untung pemberi TAG ini tak marah. Dengan lantasnya aku pon mengangkat jari berbentuk
V (bukan jari tengah yer.. =P ) sebagai tanda keamanan dan meminta kemaafan. One Peace Bebeh ! Hehe..
Walaupon aku kecewa kerana tak dapat serahkan TAG kepada Pembaca BlogZoro yang telah mencecah seramai
XXX orang sekarang ini. Tak apalah, aku pon paham sebenarnya korang pasti tak nak kena TAG kan? Hehe..
Yang penting aku dah berjaya selesaikan TAG yang susah ini. Haha.. Terima kasih kepada Aisya kerana memberikan TAG ini kepada saya yang bernama Roronoa 
Zoro ! =)
Entri ini sebenarnya adalah TAG yang diberikan oleh Aisya kepada Zoro untuk membina ayat dari huruf A sehingga Z. Jadi ke tak jadi aku pon tak tahu. Harap TAG ini dikira selesai ya! (^_-)
p/s : TAGGING kepada pembaca lain tidak disertakan memandangkan aku seorang yang baik hati. Hehe.. Gurau jer ~

28 comments:

  1. waa..memang power laa dapat selesaikan...caya laah

    ReplyDelete
  2. wah..terbaek la,,
    kreatif seh..
    cayala beb..:)

    ReplyDelete
  3. ingat tadi nak buat le kalau orang tag kita.. hehehe.. takleh update tau :D

    ReplyDelete
  4. terror laaaa. tapi nak tergelak siottt bace label bawah tu.. hahaaa, kenape orang tak suke jawab tag? ngeeeeee

    ReplyDelete
  5. amat gigih menyelesaikannya.. hehe

    ReplyDelete
  6. bagus utk perah sikit otak yang dah makin beku.. Ni kira kau terror lah.. aku suka kalau orang bg aku tag mcm ni. tapi kalau tak dapat lagi bagus..

    hwahwahwahwa... kidding. =)

    ReplyDelete
  7. haha nasib bek ko tak tag org len
    kalo aku kene
    aku amukan nanti
    haha

    ReplyDelete
  8. weewwiittt..cantekkk ayat...!!!

    ReplyDelete
  9. adoi....tag ni mmg aku takn buat sbb pening...kih3

    ReplyDelete
  10. merahitujambu ; hehe.. thx u..

    asfz lily : hehe.. thx u jugak.. :D

    akuvision : dapat ilham dari semua jugak..

    Azza J : hehe.. thx.. =)

    cikgu isza : eh yerker? ala.. x bagitau awal2... hehe

    ReplyDelete
  11. Nur -al- Ain : hehe.. ntah ler.. sebb kena pikir banyak kot.. bagi zoro, tag nie mmg susah.. hehe..

    Cik Kyla : ya.. mmg agak ggih memandangkan tag ini dirasakan amat susah bagi zoro.. =)

    tot tot kecik : wsalam.. thx.. hehe

    Cik Guli : thx... hehe

    Farid Fernandez : haha.. ok2 roger.. no tag for u.. =)

    ReplyDelete
  12. Nur : laa.. naper x gtau.. hehe

    Lya Colours : hehe.. nsib bek aku x tag lya.. kalo x terima amukkan dari lya colour lah aku nmpaknya.. hehe..

    ✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ : thx u.. thx u.. hee~

    honey amour : thx u.. =)

    maisyara Pot! Pot! : yerker? dapat buat dgn hebat x? hehhe

    Mario : hahaha.. sememangnya amat pening.. haha..

    ReplyDelete
  13. berapa lama nak buat tag nie? pening gak r...

    ReplyDelete
  14. walaweh..law gua kompem xleh nk mreka bntuk jwpn..hehehhe

    ReplyDelete
  15. nasib baik..dan memang zoro baek..letih otak wat Tag camni nih..

    ReplyDelete
  16. ehem..cik ellis dtg sini..sorry..arini bz giler..setup opis baru...

    ReplyDelete
  17. Kenapa semua orang rajin buat tag erk... hehehe

    ReplyDelete
  18. Sir Marcello : aku ambil masa 2 jam nak pikir.. lama x lama x? hehe..

    Colourful life : thx !! :D

    MISH LOLIPOP : hehehe.. susah woo.. hehe.. boleh punya lah.. ko kan terer.. =)

    Kniedaz : hehe.. mmg susah sgt.. thx.. =P

    ellis suriyani : its ok.. hehe.. setup apa tue? LAN ker?

    El-Zaffril : sebb dapat tingkatkan trafik secara percuma dan seronok.. hehehe :P

    ReplyDelete
  19. aii nk tag yg mncabar..huhu knpa tak tag aii??hehe

    ReplyDelete
  20. AyuE : ala.. xtahu.. ingattkan org x suka tag lagi2 yg mencabar.. hehehe.. sorry.. lepas nie i tag u ok? =P

    ReplyDelete

Pendapat korang adalah amat dialu-alukan.