Saturday, May 15, 2010

Kucing Cuba Membunuh Korang




Percaya atau tidak sebenarnya kucing yang korang bela ada niat untuk membunuh korang. Ia cuba sedaya upaya menyamar dengan membuat muka cute dan comel semata-mata bagi mengaburi mata korang. Kalo tak percaya cuba tengok dibawah nie. Ada tak persamaan ciri-ciri kucing korang dengan yang disenaraikan.



Amacam? Ada persamaan tak? Hehe.. Sebenarnya ini hanya gurauan saja. Sekadar hiburan untuk korang yang penat blogwalking. Aku tahu korang takkan kate kucing nie jahat lebih-lebih lagi kalo korang tengok gambar kucing comel kat bawah nie. Haha..

Hai.. Saye nie comel kan? Saye nie kucing baik. Peace !


p/s : Kebosanan yang amat telah membuatkan aku naik gila sebab dalam seminggu hanya 3 kali je kelas. Arghh!! Siot jer.. =P

Sumber : E-Sempoi.com

34 comments:

  1. hehehe... gambar last tu comell sgt..

    ReplyDelete
  2. kucing cute sgt
    saya suka
    tp mak saya x kasi bela kat umah
    huhuuhu

    ReplyDelete
  3. ye arrr....kucing jiran aku sll je berak depan umah aku ni...adakah itu 1 amaran?ekeke

    ReplyDelete
  4. haha~
    x bleh blah kucing berniat membunuh manusia.

    3hari kelas, hari selebih g buat part time kerja.

    ReplyDelete
  5. thanks sbb buat sy ketawa dlm duka..

    ReplyDelete
  6. haha
    berselindung si sebalik muke cute
    kalau dorang mbunuh sekalipun, mesti takde sape caye
    sbb mereka comel sangatttt

    ReplyDelete
  7. hahaaaaa, baru nk percaye.. ihiii

    ReplyDelete
  8. kucin. kucin. comel sngat smpai rasa nak bunuh. muahaha

    ReplyDelete
  9. Roronoa...tak baik tau...kita ada pelihara kucing...fitnah tu...dosa...hehehhe

    ReplyDelete
  10. zoro.. bab yang korek pasir buang najis tuh aku ada bg tip. mcm mana kucing blh buang najis kat tandas yg korang sediakan...

    aku suka tgk muka kucing SHRiEK.. betul ke eja tuh. hahaha

    ReplyDelete
  11. Kepala Bergetar : comel kan3? cute sgt.. hehe

    Lya Colours : eh yerke? kenapa? takut najis2 ek? =(

    Mario : itu adalah latihan menanam periuk api di halaman rumah ko.. xpercaya? sila pasang cctv.. hohoho~

    Mohd Adziim : hehe.. erm.. part time keje ape yg mampu seorang student buat ek? dari pandangan aku, xbanyak kerja yg boleh dibuat kat kampung Telok Kalong nie. Blogger boleh kot? hehe

    jiehan : sama2.. =) jgn berduka2 lagi yer.. cheer up !

    ReplyDelete
  12. eqacashperlala : hik2.. itu adalah tektik aling hebat sekali.. hohoho~

    Nur -al- Ain : ko percaya? mmg sah ko tertipu.. =P jgn marah.. XD

    Cik Guli : oh tidak jgn !! aku sayang kucing itu.. ='( waaa.. jgn bunuhhh..

    aNIe : ala.. Zoro gurau2 jer lah.. bukan fitnah.. sebagai bahan meredakan tekanan.. hehe.. jgnm marah.. XD

    jane : tahu xpe.. =)

    ReplyDelete
  13. hahahahah....mmg kucing selalu wat camtu..tp kucing awe dia cube korek lantai simen n cakar2 kat dinding..adakah dia nak tanam awe bwah simen tu....oh tidak..heheh

    ReplyDelete
  14. xpe3..jgn tension2..haha..kre ok la 2 3 kali je g kelas dlm sminggu..mesti asgnment xbyak kn3..heheh..:) pe2..hav a nice day bro..borink2 bermanje2lah ngn kucing2 kat umah 2..lau xde..amek kucing jiran pinjam k..hahhhahha..;p

    ReplyDelete
  15. ahahaha..sempoinye..cm best plak jalan cite dia..memang ngeri tul kucing2 ni ek..ehehe

    ReplyDelete
  16. Alahai comelll..
    Tp actually mmg benar, kucing boleh Pojie....
    Sbb Pojie alergic sama bulu kucing..
    Argghhh!

    Love,
    PojiePooh Abdullah

    ReplyDelete
  17. ohhh ! tidak !! tak mo caye... smua ini penah berlaku.... -.-"

    ReplyDelete
  18. x kisah ar kucen aku nk buat ape pun..
    aku sayang kucen!
    aku suka kucen!
    satu je aku x suke kat kucen..
    taik die!
    busuk dowh..!
    hehehehe..
    =P

    ReplyDelete
  19. walaupun muke saya ganaz, tapi dalam hati ada taman.

    mungkin tu ayat yang kucing tuh nak cakap. hehe. kidding.

    ReplyDelete
  20. cakar cakar meow balik.. hahaha

    ReplyDelete
  21. Waaaaaaaaa.. Takut2.. Nasib ku memang tak bela kucing sebab takutkan kucing.. Ahaks.. Takpe2.. Kalau kucing membunuh orang, zoro kan ada.. ;p

    ReplyDelete
  22. Nur Hawa Mohd Zin : ya! zoro percaya dia sedang berlatih.. berhati2.. hehe

    Nuraisyyah : setakat nie x banyak sebb baru start kelas.. lepas nie banyak la.. pasal kelas nie kelas express.. 7 minggu jer... (takot x sempat siap kerja loo)

    merahitujambu : kuceng adalah haiwan bahaya.. berhati2lah.. hoho.. gurau je.. =P

    Amir Said : thx u.. =)

    ||| PöJìé PööH ||| : oh tidak ! pojie x mampu pegang kuceng.. what a waste... (aku pon alergik pada kuceng tapi bukan bulu.. najisnya.. hehe

    ReplyDelete
  23. Cik Kyla : pernah? bile3? -_-"

    aduka : same la kita.. aku alergik kot.. boleh pengsan dgn taik dia.. er!!

    ♫ ♥ farah ada ♫ ♥ : ahaha.. itulah dialog yg sebenarnya.. tapi zoro dah ubah sebb dengki dgn dia.. nnti dia lagi popular dari zoro.. haha

    ~ Ann ~ ; meaww!! cakap sana sini.. hehe

    FarhanaDr : dun worry bebeh! zoro ada 3 pedang, 2 kat tangan 1 kat mulut.. akan ku cincang dia kalo dia mengganggu farhana.. hehe

    ReplyDelete
  24. ala comelnya kucing tuh... hehe ... bahaya kucing aku kat umah nie...

    ReplyDelete
  25. korek pasir-latihan utk timbus mayat....keh keh keh..gua nampak kucing korek pasir lepas ni, gua nak tibai siap2..hehe

    ReplyDelete
  26. almost dia wat cm tu.. dr pd kucing yg lame sampai la kucing skg... waa.. Encik Zoro jgn kata benda ini benar yer.. sy x mo caye. hehe ;p

    ReplyDelete
  27. makcik memang tak suka kucing oke...

    ReplyDelete
  28. kucing adalah pembunuh bersiti yang comel!!!

    ReplyDelete
  29. Zikr the Jalanan Sepi Perantau : kucing ko ada wat perkara diatas tak? hehehe.. berhati2 wow!

    Linglung : ko bagi je air, mesti dia ingt ko tembak dia (kucing kan takot air)..

    Cik Kyla : hihihi.. xbenar la.. gurau jer.. :P

    honey amour : aku tahu.. sebab makcik dah lama tahu kan? hehehe..

    akuvision : xpe2.. asalkan bukan perogol bersiti.. haha

    ReplyDelete
  30. hehehe..
    lwk la..
    xsmpai ati nk tuduh kucing saye cm2..
    bkn slh die, die comel^^

    ReplyDelete
  31. chikako ai : hik3.. dia comel cgt2 ker? nak tgk.. !!! :D

    ReplyDelete

Pendapat korang adalah amat dialu-alukan.